fredag 3 februari 2012

Olika delar av Sverige

Med många adresser i bagaget har jag vänner från olika delar av landet. Jag har vänner i Luleå, jag har vänner i Örnsköldsvik, jag har vänner i Stockholm och jag har vänner här i Umeå. Och inte att förglömma, jag har vänner i Vasa.

Under vissa tidpunkter i livet kan jag sakna dessa vänner lite mer än vanligt. Just nu är det vännerna i Stockholm som jag saknar så där lite extra. Jag tror att jag snart måste bege mig neråt för att titta på dem, umgås med dem och bara insupa deras underbara närvaro...

3 kommentarer:

Helena sa...

Du är och förblir en av de BÄSTA!! Vänner som du behöver man bara ett fåtal av eftersom du betyder så mycket. *STOR Kram*

Veronica sa...

Komsi komsi :)

Lisa sa...

Helena, jag kan bara säga detsamma om dig. Du är en vän som jag kommer behålla livet ut! *nickar* Jo, så blir det absolut! :D

Ja, V, jag kommer nog inom en snar framtid ner till Stockholmia! Det drar i mig nu! Behöver andas storstadsluften några dagar. :)